محمد مقدسی ،اخبار موسیقی،اخبار موسیقی ایران،واوموزیک،vavmusic

مقدسی: تدریس حضوری موسیقی را به کلاس‌های آنلاین ترجیح می‌دهم

27 فروردین 1399 10:31 ق.ظ ایران

محمد مقدسی می‌گوید برای آموزش موسیقی استاد و شاگرد باید در کنار همدیگر حضور داشته باشند چون برخی از مباحث را فقط به‌صورت عملی و سینه‌به‌سینه می‌توان تدریس کرد.

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک: محمد مقدسی نوازنده و مدرس موسیقی درباره فعالیت این روزهای خود به هنرآنلاین گفت: این روزها فقط در منزل حضور دارم و در کارهای خانه مشارکت می‌کنم. علاوه بر این کارها، بیشتر وقتم را صرف کتاب خواندن و فعالیت موسیقیایی می‌کنم.

او با اشاره به این که کلاس‌های آنلاین خود را تا اول اردیبهشت‌ماه لغو کرده است، عنوان کرد: قبلاً کلاس‌های موسیقی خودم را به‌صورت آنلاین برگزار می‌کردم ولی به خاطر یک سری مسائل این کار را ادامه ندادم چون آموزش موسیقی به‌صورت آنلاین کار بسیار دشواری است.

این مدرس موسیقی درباره ایرادات آموزش آنلاین اظهار داشت: من فکر می‌کنم برای آموزش موسیقی استاد و شاگرد باید در کنار همدیگر حضور داشته باشند چون برخی از مباحث را فقط به‌صورت عملی و سینه‌به‌سینه می‌توان تدریس کرد.

مقدسی با اشاره به این که آموزش موسیقی در تدریس آنلاین زمان بیشتری می‌برد و در عین حال کیفیت آموزش حضوری را هم ندارد، خاطرنشان کرد: من برای موسیقی و خصوصاً موسیقی ایرانی تدریس حضوری را به کلاس‌های آنلاین ترجیح می‌دهم چون در موسیقی ایرانی یک احساسی در آهنگ و ملودی‌ها نهفته است که من به‌عنوان استاد موسیقی باید این احساس را در شاگردهایم به وجود بیاورم و غم و شادی را به آن‌ها القا کنم.

امین بانی هوای دوری