مهدی مقدم سیروان را به تظاهر و دورویی متهم کرد!واو موزیک , رسانه پخش موسیقی آنلاین

  • 4,189 نگاه
  • 0 دیدگاه

سیروان خسروی با توجه به مشکلات معیشتی مردم، تصمیم به لغو کنسرت خود و حتی پرداخت خسارت ۱۵۰ میلیون تومان به مسئولین سالن برگزاری کنسرت برای این اتفاق، گرفت؛
مهدی مقدم با انتشار بخش هایی از مصاحبه سیروان در یک برنامه که اجرای آن را رضا رشیدپور بر عهده داشت
و سوالی راجع به مقدم و برخی خواننده ها پرسیده بود، متنی را منتشر کرد.

مهدی مقدم داشت:

با سلام و احترام به همه شما عزيزانم. لطفأ قبل از گذاشتن كامنت تصاوير رو با دقت ببينيد، از قديم گفتن: شنونده بايد عاقل باشه.
سپاس از اين دوست هنرمند كه همونطور كه ديديم شرفش رو به منافع شخصيش نفروخته و نميفروشه و گويا كارشناس خوبى براى فعاليت هنرى افراد و مشكلات اجتماعى و … هستند كه به خاطر شرايط مالى بد مردم عزيزمون دوازده سانس كنسرتش رو لغو كرد و يكصد و پنجاه ميليون تومان در اين شرايط اقتصادى نابسامان كه پول به سختى در مياد و حقوق خيليا در ماه فقط حدود يك ميليون تومان هست ، به خاطر عدم اجراء كنسرت فقط براى همدردى با مردم به سالن ضرر و زيان دادن.
اميدوارم نون دلتو بخورى به خاطر اين كار بزرگت خداوند منّان كه از دلامون آگاه هست لطف كنه و افرادى خوش قلب و مهربان و دردآشنا مثل خودت كه در بيانات تصاوير بالا مشخص هست سر راهت قرار بده…آمين.
حرف تو دلم زياده اما فعلا فقط سكوت و نگاه ميكنم.

سئوال؟! آيا راه بهترى در همين شرايط براى همدردى نبود؟

متاسفانه با اين كار بارى از دوش اشخاص نيازمند برداشته نشده و نميشه.
اى كاش چاره اى بهتر مى انديشيدى تا در انبوه مشكلات مردم كمى دلشان شاد شود چرا كه ما همه همدرديم و همدردى كلامى دردى را دوا نميكند.

در آخر اينم بگم تا بعضى از هوادارانتون بدونن كه شما و بعضى از دوستان همكار كه با اعتراف در فيلم بالا با اعتراض و بيانيه دادن در فضاى مجازى و سايت موسيقى ما در اون زمان بعد از پنج سال ممنوعيتم در موسيقى به خاطر پخش كليپهايى كه مجوز داشته و حقوق مادى معنوى آثار متعلق به شركت ديگرى بوده و پخش آن از دست من خارج بود، حساسيت حراست وزارت ارشاد رو روى من بيشتر كرديد و باعث شديد بسيار بسيار دچار چالش بشم و سه سال ديگه اين ممنوعيت ادامه داشته باشه و بشه هشت سال بيكارى و بى پولى براى منى كه شغلم و عشقم خوانندگى بود،
بهتون نمياد انقدر دلتون نازك باشه كه براى بيكارى و بى پولى مردم نگران و ناراحت باشى.
هركسى هر نظرى داشته باشه مهم نيست، مهم اينه كه شبا كه ميخواى بخوابى فقط خودت ميدونى با خودت چند چندى، البته اگر غم و همدرديت با مردم اجازه بده به موضوعات ديگه فكر كنى.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *