رضا صادقی،اخبار موسیقی،اخبار موسیقی ایران،واوموزیک،vavmusic

نگرانی خواننده پاپ از وضعیت معیشتی مردم

28 خرداد 1399 2:36 ب.ظ ایران

رضا صادقی از اوج گرفتن کرونا در برخی شهرهای کشور و وضعیت دشوار مردم برای تأمین معیشت در این ایام ابراز نگرانی کرد.

رضا صادقی، خواننده موسیقی پاپ کشورمان گفت: بیان جمله “در خانه ماندن” بسیار ساده است اما شرایط ماندن مردم در خانه هم باید فراهم شود.

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک ، در خصوص وضعیت قرمز کرونایی استان هرمزگان، افزود: متأسفانه وضعیت هرمزگان و به‌ویژه شهر بندرعباس در زمینه بیماری کرونا وضعیت خیلی حاد، ترسناک و عجیب‌وغریبی است.

وی با بیان اینکه وضعیت کرونا در استان هرمزگان جای نگرانی دارد، تصریح کرد: در این زمینه علاوه بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم، لازم است مسئولان هم با مردم همراه‌تر بوده و ماندن مردم در منازل را آسان‌تر کنند.

صادقی ادامه داد: بیان جمله “در خانه ماندن” بسیار ساده است اما شرایط ماندن مردم در خانه هم باید فراهم شود.

 

خواننده گروه مشکی پوشان با اشاره به اینکه کسی که نگران سفره و تأمین خواسته‌های خانواده‌اش است را نمی‌توانیم به‌اجبار در خانه نگه داریم مگر نیازهای اولیه‌اش را تأمین کنیم، اظهار کرد: همه افراد حق دارند که برای تأمین معیشت خود نگران باشند و بتوانند روزی خود را به دست آورند.

وی با بیان اینکه کرونا شرایط سخت و به بی‌رحمانه‌ترین شکل عزیزترین انسان‌ها را با خود می‌بلعد، اضافه کرد: امیدواریم وضعیت هرمزگان هرچه زودتر بهبود یابد و به‌ویژه بندرعباس، میناب شهر زادگاهم، رودان و بندرلنگه که طبق آمار در وضعیت مناسبی قرار ندارند را از این وضعیت خارج سازد.

رضا صادقی با اشاره به اینکه با رعایت تمامی نکات بهداشتی باید در کنار هم باشیم و این ویروس خطرناک را شکست دهیم، عنوان کرد: امیدوارم با هرچه زودتر از بین رفتن این ویروس بار دیگر در استان هرمزگان بر روی صحنه ظاهر شوم و با مردم استانم هم‌صدایی کنم.

امین بانی هوای دوری