نیوشا بریمانی ، اخبار موسیقی ،اخبار موسیقی ایران، واوموزیک،vavmusic

نیوشا بریمانی: بانوان موزیسین در دوران کرونا بیشتر آسیب دیدند

4 آذر 1399 4:15 ب.ظ ایران

سرپرست گروه نوشه می‌گوید با توجه به شرایط فعلی تنها تولید تک‌آهنگ در دستور کار گروه قرار دارد.

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک ، نیوشا بریمانی نوازنده و سرپرست گروه نوشه درباره فعالیت‌های خود و گروهش در این روزها گفت: متأسفانه ازلحاظ کاری روزهای بسیار بد و پر از نگرانی و ناراحتی را پشت سر می‌گذاریم. می‌دانم بسیاری از دوستان هنرمند در چه شرایطی زندگی می‌کنند. امیدوارم خداوند به همه ما کمک کند تا از این دوران عبور کنیم.

او ادامه داد: در مورد برگزاری کنسرت آنلاین باید بگویم که در حال حاضر تصمیمی برای انجام این کار نداریم و امکان انجام این کار نیز وجود ندارد و بیشتر به فکر تولید آثار هستیم. به دلیل شیوع ویروس کرونا صبر کردیم تا وضعیت بهتر شود اما متأسفانه شرایط بهتر که نشد هیچ، بدتر هم شده و دقیقاً یک سال از شیوع این ویروس در کشور می‌گذرد و طبق شنیده‌ها، تا پایان سال آینده نیز باید با این شرایط سپری کنیم.

 

وی افزود: به‌احتمال خیلی زیاد قرار است تنها تولید تک آهنگ را در دستور کار خودمان قرار دهیم، ضمن این که هنوز مشخص نیست که با آقای احسان کرمی همکاری‌مان را ادامه دهیم یا خیر، به دلیل این که ما با دو خواننده دیگر نیز قرارداد بستیم، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا این موضوع معلق شد. تنها کاری که در مدت شیوع این ویروس انجام دادیم، در فروردین‌ماه تمرینات گروه بانوان نوشه و ضبط آثار برای دریافت مجوز بوده است.

او تأکید کرد: صد درصد می‌توان گفت که بانوان با توجه به شرایط کاری‌شان در موسیقی، در دوران کرونا بیشتر دچار آسیب شدند. بنده به‌شخصه ذهنم بیشتر درگیر این ماجرا بود و تصمیم گرفتم که از طریق لایو در اینستاگرام و به‌صورت ممتد با مخاطبان صحبت کنم و برای این موضوع راهکاری اندیشیده شود، اما می‌دانم که به‌طور جمعی خیلی سخت به یک تصمیم واحد می‌رسیم.

این هنرمند در پایان گفت: بنده در حال حاضر تنها آنلاین در حال تدریس هستم. مدتی برای افراد مبتدی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، حضوری کلاس‌ها را برگزار کردم، اما در حال حاضر حدود سه ماه است که این کلاس‌ها را نیز لغو کردم و تنها به‌صورت آنلاین در خدمت این عزیزان هستم.

امین بانی هوای دوری