هانس زیمر ،اخبار موسیقی ،اخبار موسیقی جهان ،واوموزیک، vavmusic

«هانس زیمر» برای محصول جدید «بی ام و» صداهای اختصاصی می‌سازد

4 اردیبهشت 1399 11:41 ق.ظ جهان

«هانس زیمر»، آهنگساز سرشناس فیلم و سریال و برنده جایزه اسکار، برای جدیدترین خودرو الکتریکی شرکت «بی ام و» موسیقی و صدا می‌سازد.

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک ، این آهنگساز شصت و دو ساله آلمانی در تجربه‌ای متفاوت در حقیقت قرار است صداهایی برای خودرو بی ام و i4 بسازد که هرکسی بتواند تجربه رانندگی خود با محصول جدید این شرکت معروف را شخصی‌سازی کند. به گفته مدیران شرکت بی ام و خودروهای الکتریکی برخلاف خودروهای احتراقی در هنگام روشن کردن یا رانندگی صدایی تولید نمی‌کنند، به همین دلیل نیاز بود که برای بی ام و i4 صداهایی تولید شود که هرکسی بتواند تجربه مخصوص خودش را از رانندگی داشته باشد. طرح مفهومی محصول جدید غول خودروسازی آلمان چندی پیش رونمایی شد و به گفته مدیران این شرکت، محصول نهایی آن بیش از هشتاد درصد شبیه به همین طرح مفهومی است.

 

 

زیمر تا کنون برای دهها فیلم و سریال موسیقی ساخته و در کارنامه افتخاراتش جوایز گرمی، گلدن گلوب و ستلایت هم دیده می‌شود. آهنگساز صاحب سبک حوزه تصویر در حالی قصد دارد خودش را در حوزه صنعت خودروسازی به چالش بکشد که اگر او با بی ام و i4  موفق باشد، دروازه جدیدی در دنیای خودرهای الکتریکی گشوده می‌شود. چرا که به زعم کارشناسان مردم دنیا ناگزیر هستند که به زودی چنین خودروهایی را انتخاب و از آنها استفاده کنند. در این صورت از زمان استارت تا پایان رانندگی اگر هر شخص بتواند صداهای مخصوص به خود را داشته باشد، دنیای رانندگی دگرگون خواهد شد.

امین بانی هوای دوری