اردوان انزابی‌پور، اخبار موسیقی ،اخبار موسیقی ایران ،واوموزیک،vavmusic

همکاری اردوان انزابی‌پور با یک گروه کره‌ای

31 تیر 1399 8:01 ق.ظ ایران

سرپرست گروه راک تندر تازه‌ترین فعالیت‌های خود و این گروه را تشریح کرد.

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک ، اردوان انزابی‌پور خواننده و سرپرست گروه راک تندر در مورد جدیدترین فعالیت‌های خود گفت: این روزها بیشتر فعالیت‌های من در خانه است و مشغول ساخت ترک‌های جدید هستم. روی آلبوم بعدی گروه تندر کار می‌کنم و علاوه‌ بر آن چند کار جانبی دیگر را هم انجام می‌دهم. مثلاً یک قطعه برای انجمن فرهنگی اتریش به زبان آلمانی ساختم.

وی ادامه داد: دو کار مشترک با هنرمندان‌ دیگر دارم که یکی از آن‌ها با یک گروه کره‌ای است. غیر از آن دو دی‌وی‌دی کامل شامل 12 ترک از کنسرت آخر خودمان آماده کرده‌ایم. البته تاکنون یک ترک آن را در اینستاگرام پخش کردیم و بقیه آثار را به‌تدریج روی صفحه یوتیوب می‌گذاریم.

این خواننده عنوان کرد: شبکه‌های اجتماعی را هم راه‌اندازی کرده‌ایم و در حال حاضر فیلم اجراهای گذشته خودمان را در آن شبکه‌ها می‌گذاریم. یک کانال هم برای فیلم‌های آموزشی راه‌اندازی کردیم. خود من نیز یک متد کامل آموزشی برای گیتار تولید کرده‌ام که آن را هم به‌تدریج دارم روی شبکه‌های اجتماعی می‌گذارم. من اصولاً 24 ساعته کار می‌کنم. علاوه بر این‌ها، کلاس‌های آموزشی هم دارم.

انزابی‌پور اظهار داشت: سال گذشته تلاش کردیم در فصل زمستان کنسرت برگزار کنیم ولی شرایط فراهم نشد. به همین خاطر تصمیم گرفتیم در استودیو به‌صورت لایو کنسرت اجرا کنیم. تقریباً هفت یا هشت قطعه کامل را به‌صورت ضبط کردیم و الآن در حال آماده کردن صدای آن هستیم. فکر می‌کنم تا دو سه ماه دیگر آماده انتشار شود. از زمستان سال گذشته نیز درگیر ساخت یک موزیک ویدئو با پروداکشن بالا بودیم و الآن در مرحله آخر تولید قرار داریم. این موزیک ویدئو هم احتمالاً تا پایان تابستان آماده انتشار شود.

سرپرست گروه راک تندر با اشاره به این که پنج قطعه جدید برای آلبوم بعدی آماده کرده‌ایم، تصریح کرد: ما تاکنون سه آلبوم کار کرده‌ایم که دو تای آن‌ها انگلیسی بوده و یک آلبوم با نام “منهای صفر مطلق” هم داریم که به زبان فارسی ساخته شده است. از آنجا که سال گذشته پروسه مجوز آلبوم در این سبک از سوی دفتر موسیقی متوقف شد، ما مجبور هستیم آهنگ‌های جدید را به‌صورت تک قطعه منتشر کنیم. ترجیح می‌دهم دائم در حال تولید باشیم و آهنگ‌هایی با کیفیت دلخواه خودمان تولید کنیم و بعد تصمیم بگیریم آن‌ها را چطور منتشر کنیم.

انزابی‌پور در پایان خاطرنشان کرد: ما تمام موزیک‌های خودمان را به‌تدریج روی اسپاتیفای، آیتونز، گوگل پلی و 17 پلتفرم دیگر گذاشته‌ایم. در حال حاضر عزیزان حاضر در خارج کشور می‌توانند به‌راحتی آثار ما را دانلود کرده و با این کارشان از ما حمایت کنند.

امین بانی هوای دوری