امیر ارجینی ، اخبار موسیقی ، اخبار موسیقی ایران ، واوموزیک ، vavmusic

همکاری امیر ارجینی با گروه ایهام، حجت اشرف‌زاده و امیرعباس گلاب

7 اسفند 1398 8:58 ق.ظ ایران

شاعر و ترانه‌سرا قصد دارد سال آینده گزیده‌ای از ترانه‌های خود را منتشر کند.

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک ، امیر ارجینی شاعر و ترانه‌سرا درباره آخرین فعالیت‌های خود در حوزه ترانه‌سرایی گفت: این روزها تمرکزم بیشتر روی کارهایی است که برای ملودی و ترانه سفارش شده است، ضمن این که با چند نفر از دوستان جدید مثل گروه ایهام و حجت اشرف‌زاده نیز همکاری کرده‌ام. علاوه بر این در چند کار جدید هم با امیرعباس گلاب کار می‌کنم که همه آن‌ها در آینده به‌صورت تک ترک منتشر می‌شوند.

این ترانه‌سرا درباره این که آیا سال آینده در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران کتابی از او عرضه خواهد شد، اظهار داشت: خیلی دوست داشتم در نمایشگاه کتاب حضور داشته باشم و گزیده‌ای از ترانه‌هایم را منتشر کنم، منتها برای این کار کمی دیر اقدام کردم و الآن دیگر فرصتی برای رساندن کتاب به نمایشگاه کتاب ندارم. قصد دارم پس از نمایشگاه گزیده‌ای از ترانه‌هایم را منتشر کنم.

 

ارجینی که در سال‌های اخیر به‌عنوان خواننده نیز آهنگ‌هایی را منتشر کرده است، درباره فعالیت‌های جدیدش در زمینه خوانندگی عنوان کرد: اخیراً به‌عنوان خواننده دو سه قطعه جدید خوانده‌ام که ملودی‌ها و شعرهای بکر و تازه‌ای دارند. در ساخت این قطعه‌ها با ملودی‌سازها و تنظیم‌کننده‌های بسیار جوانی همکاری کرده‌ام، اما مشکل ما نداشتن تهیه‌کننده و اسپانسر است.

ارجینی در پایان با تأکید بر این موضوع که نمی‌خواهد قطعاتش پخش عادی داشته باشند، خاطرنشان کرد: می‌خواهم صبر کنم تا ببینم زمان چه راهی را جلوی پای ما می‌گذارد. در حال حاضر کار این قطعات را در مرحله تولید دنبال می‌کنم ولی برای پخش آن‌ها نیازمند یک سری پیش‌فرض‌ها و اتفاقاتی هستم که باید مثل یک پازل کنار هم چیده شوند تا بتوانیم پخش موفق داشته باشیم.

امین بانی هوای دوری