محسن چاووشی، اخبار موسیقی ، اخبار موسیقی ایران ، واوموزیک، vavmusic

همکاری محسن چاووشی با شهرداری تهران برای تشویق در خانه ماندن

26 اسفند 1398 3:12 ب.ظ ایران

 مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به برنامه های متنوع این اداره در نوروز امسال از تولید یک قطعه مشترک با محسن چاووشی برای تشویق شهروندان جهت خانه ماندن خبر داد.

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک ،  محسن فتاحی مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران در نشست مجازی شهرداری در خصوص برنامه های نوروزخانه توضیح داد و گفت: با توجه به اینکه فعالیت ها ما پیش از شیوع ویروس کرونا متمرکز بر فعالیت میدانی بوده است با بروز این شرایط به هیچ عنوان امکان تردد در شهر وجود نداشت به تغییر برنامه های خود اقدام کردیم.

 

وی ادامه داد: بر اساس تصمیمات جدید ما به منزل شهروندان می رویم و آنها از ما میزبانی می کنند آن هم به دو روش ارتباطی فضای مجازی و صدا و سیما.

فتاحی با تاکید بر اینکه همکاری های بسیار خوبی در این زمینه از سوی دستگاه های مربوط انجام گرفته است اظهار داشت: یک مسابقه تلویزیونی از شبکه پنج تهران به عنوان شهر ما که در ساعت ۱۸ و ۲۴.۳۰ پخش خواهد شد که تداعی گر بازی نوستالوژیک اسم و فامیل است و به صورت تعاملی برگزار می شود در دستور کار قرار دارد. برای این مجموعه ۲۰ قسمتی جوایز نفیسی در نظر گرفته شده که توضیحات مربوط به آن در فضای مجازی و صدا و سیما به شهروندان داده خواهد شد.

مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران در خصوص برنامه دیگری که در ایام نوروز در نظر گرفته شده و تبلیغات آن از طریق تلویزیون آغاز شده توضیح داد: برنامه دیگر ما به نام مسابقه «خونه مانی» است که در چهار سناریوی متفاوت اجرا می شود از طریق این مسابقه مسایل آموزشی را به شهروندان منتقل می کنیم.

وی گفت: در این زمینه یک فیلمنامه کوتاه نوشتیم که سه یا پنج نفر می توانند بر اساس آن بازی کنند که بخشی از آن مربوط به موسیقی های نوآورانه است.

فتاحی همچنین با تاکید بر اینکه در فضای مسئولیت های اجتماعی همکاری های خوبی آغاز شده است از همکاری موسیقیدان محبوب محسن چاووشی با این اداره خبر داد و گفت: یک قطعه موسیقی با فضای شاد با محتوای در خانه مانی در که پیش نمایش آن در تلویزیون صورت خواهد گرفت.

وی ادامه داد: پیرامون این قطعه از هموطنان خواسته شده به صورت دابمسش اجرا داشته و جوایزی دریافت کنند.

فتاحی یادآور شد در بستر فضای مجازی به تولید پادکست های مختلف پرداخته ایم که امکان استفاده انفرادی و خانوادگی از آن وجود دارد بخشی از این پادکست ها مربوط به حوزه سلامت است که به شهروندان آموزش می دهد چطور در فضای منزل ورزش کنند تا تحرک لازم در شرایط قرنطینه انجام گیرد.

امین بانی هوای دوری