اخبار موسیقی ٬ اخبار موسیقی ایران، واوموزیک ٬ رضا صادقی ٬ محمدرضا گلزار

هنرمندان به اقدام تروریستی امریکا واکنش نشان دادند

14 دی 1398 6:44 ق.ظ ایران

در پی شهادت سردار «حاج قاسم سلیمانی» و اعلام سه روز عزای عمومی، هنرمندان بسیاری در عرصه‌ی موسیقی به این مساله واکنش نشان دادند.

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک هوشنگ جاوید پژوهشگر موسیقی نواحی نوشت: «این دستورتهاجم رذیلانه و از روی ترس رئیس جمهور آمریکا، نشان داد که چقدر درجهت منافع خودشان هستند و نه درپی حقوق بشر که همواره درحد یک شعار پوچ بر آن تاکید داشتند و دارند، بیگمان هم جاسوسان مرتبط با این عملیات ناجوانمردانه و هم مرتکبین آن با واکنش درست و تلخ وسختی از سوی ایرانیان پاسخ داده خواهد شد که، درحافظه تاریخی هرمتجاوزی و قدرت طلبی بماند و یادشان نرود که همان ایرانیانی که با قدرتشان رومیان را چنان درهم شکستند که در قران کریم هم به آن اشاره شده، آمریکاییان قدرت طلب و زیاده خواه راهم با پوزه به خاک مالیده به کشورشان باز می‌گردانند.»

رضا صادقی خواننده موسیقی پاپ هم در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «این چه شوری است که در، دور قمر می بی نم … همه آفاق پر از فتنه و شر می بینم… نامردی همیشه شرم آوره، ترور همیشه شرم آوره… روحتون شاد مرد بزرگ، تسلیت» که این پیام از سوی اینستاگرام حذف شد.
محمد علیزاده خواننده موسیقی پاپ هم با درج عکسی از سردار سلیمانی نوشت: «سردار جااااانم عزیز جاااااانم چرا شما؟ حیف و صد حیف از نبودنتون در آغوش خدا آروم بخوابین»

محمدرضا گلزار نیز با شهادت این قهرمان ملی را تسلیت گفت.

امین بانی هوای دوری