مهدی نیکبخت، اخبار موسیقی ،اخبار موسیقی ایران ،واوموزیک، vavmusic

واکنش فعالان فرهنگی اصفهان به شایعات پیرامون قتل زنده یاد مهدی نیکبخت( بی تو اصفهانی)

23 تیر 1399 9:57 ق.ظ ایران

جمعی از شعرا، نویسندگان و فعالین فرهنگی در قالب نامه ای از دادستانی اصفهان خواستند نسبت به شایعات و اخبار ضد و نقیض پیرامون قتل زنده یاد مهدی نیکبخت( بی تو اصفهانی) واکنش سریع نشان دهند.

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک ، بعد از قتل زنده یاد مهدی نیکبخت( بی تو اصفهانی) اخبار و شایعات زیادی پیرامون مرگ وی در فضای مجازی منتشر شد. فعالان فرهنگی طی نامه ای از علی اصفهانی دادستان استان اصفهان درخواست کرده اند تا نسبت به این موضوع واکنش نشان دهند. متن نامه به شرح زیر است:

 

چنان که می دانید، در پی قتل مظلومانه شاعر خوشنام و هنرمند وارسته، زنده یاد مهدی نیکبخت( بی تو اصفهانی) علاوه بر خدشه دارشدن عواطف اهالی فرهنگ و هنر در سراسر دنیا، گمانه زنی های گوناگونی نیز منتشر شده که این داغ بزرگ را سنگین تر کرده و می کند. انتظار ما این است که با توجه به کامل نبودن اطلاع رسانی های قبلی و عدم اقناع امضاکنندگان این نامه( با توجه به شهرت بی تو به بی آزاری و مردم دوستی)، در اولین فرصت و بدون دفع وقت، محاکمه قاتل به شکل علنی و با حضور نمایندگان اهالی فرهنگ و رسانه برگزار شود و اطلاعات کافی نیز در اختیار افکار عمومی قرار گیرد تا علاوه بر تسلای خاطر خانواده و دوستداران آن مرحوم، راه بر سوء استفاده ها و فرصت طلبی های گوناگون بسته شود.

امین بانی هوای دوری