وزیر ارشاد ٬ اخبار موسیقی ٬ اخبار موسیقی ایران ٬ واوموزیک

وزیر ارشاد: باید احساس یک زندگی عادی را به فضای جامعه بازگردانیم

5 بهمن 1398 8:40 ق.ظ ایران

سید عباس صالحی با اشاره به این که ایران در ماه دی‌ غم‌های زیادی داشت تأکید کرد فضای جشنواره‌ها ازجمله جشنواره موسیقی فجر می‌تواند احساس یک زندگی عادی را به فضای جامعه بازگردانند.
وزیر ارشاد: باید احساس یک زندگی عادی را به فضای جامعه بازگردانیم / نقد بی‌رحمانه از خود کارهای بعدی را کامل‌تر می‌کند

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید عباس صالحی عصر پنجشنبه در بازدید از دبیرخانه‌ سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر از نزدیک در جریان روند فعالیت‌های این جشنواره‌ قرار گرفت.

وی در جمع اعضای دبیرخانه جشنواره موسیقی فجر با اشاره به اینکه جشنواره‌های فجر هم برای کشور و هم برای جامعه ایرانی اهمیت خاصی پیدا کرده است، گفت: جشنواره‌های فجر به‌نوعی به یک رسم سالانه تبدیل شده و برای مردم اهمیت دارد. برای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز جشنواره‌های فجر به‌عنوان یک موضوعی که سال‌ها به وجود آمده است به‌نوعی یک کارنامه کاری محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: جشنواره موسیقی ویژگی‌هایی به‌طور عام و خاص دارد، به‌طور عام فراز و نشیب‌هایی در این هنر وجود داشته اما باید تلاش کرد تا کیفیت و نوع برگزاری این جشنواره سال به سال ارتقا پیدا کند و روند نزولی نداشته باشد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تأکید کرد: با توجه به شرایطی که طی این چند سال برای کشور به وجود آمده است این جشنواره‌ها می‌تواند برخی از مسائل اجتماعی را کاهش دهد.

امین بانی هوای دوری