وصال علوی،اخبار موسیقی،اخبار موسیقی ایران،واوموزیک،vavmusic

وصال علوی قطعه بی‌تاب را منتشر کرد

26 خرداد 1399 6:48 ق.ظ ایران

«وصال علوی» خواننده و ملودی‌پرداز موسیقی ایرانی دومین تک آهنگ رسمی از آلبومش را با نام «بی‌تاب» منتشر کرد.

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک ، وصال علوی که سال‌هاست در حوزه موسیقی کلاسیک ایرانی و تلفیقی فعال است روند جدید کارش را با تولید آلبومی الکتروآکوستیک و چند سبکی آغاز کرده است. او در رابطه با این آلبوم می‌گوید: «حدود پنج سال است که روی این مجموعه کار می‌کنم. ماهیت آن عاشقانه است و مرتبط با زیست شخصی خودم است. شاعر بیشتر قطعات آن سعید اسدی است. مجموعه‌ای از حالات انسانی در قطعات وجود دارد و همین باعث می‌شود که از نظر سبک، آلبوم چند ژانری باشد؛ از فضای امبینت و فیوژن در این آلبوم وجود دارد تا پاپ و هارد راک».

چند ماه پیش او اولین قطعه از این مجموعه با نام «قصه» را منتشر کرد و پس از آن قطعه ماه را منتشر کرد که بسیار مورد استقبال قرار گرفت و حالا سومین قطعه یعنی بی‌تاب منتشر شده که در چند روز گذشته نظرات متفاوتی در رابطه با این قطعه به گوش می‌رسد. از فضای این سه قطعه می‌توان دریافت با صدای یکدستی روبه‌رو هستیم و سازبندی نسبتا واحدی وجود دارد اما المان‌های سبکی دائما در حال تغییر است. وصال علوی در این رابطه می‌گوید:« چیزی که باعث شد به سمت فضای چند ژانری حرکت کنم خروج از حاشیه امن بود. من شخصا اصلا دوست ندارم به فضایی که امتحانش را پس داده و امن شده تکیه کنم و در آن بمانم. یکی دیگر از علت‌های این موضوع افزایش شنیده‌هایم در سال‌های اخیر بود. این سال‌ها در فضاهای مختلفی موسیقی‌های متفاوتی گوش دادم و همین من را بیشتر به سمت چند ژانری شدن آلبوم هدایت کرد. این آلبوم احتمالا 12 قطعه دارد که قرار بود خرداد ماه امسال منتشر شود اما شیوع کرونا باعث شد به زمان مقرر نرسیم و حالا زمان دقیق برای انتشار نداریم اما سعی می‌کنیم تا پایان سال آلبوم را منتشر کنیم.»

وصال علوی پیش از این با قطعات «یکسره بر باد» و «قاصدک» بیشتر شناخته شد. قطعه بی‌تاب به تهیه کنندگی پلتفرم موتورخونه به مدیریت سپهر سیاح منتشر شده است. شعر و تنظیم این اثر به کار سعید اسدی است، نیما رمضان گیتار الکتریک نواخته، کیوان زمانیان هم نوازنده گیتار بیس و نیما سعیدی نوازنده درامز هستند. میکس و مستر بی‌تاب هم به عهده مهران هوشمندیان بوده است. گرافیک این قطعه کاری از فائزه غیثی است و محسن بنی هاشمی از فیلمسازهای جوان شیرازی هم تیزر بی‌تاب را ساخته است.

امین بانی هوای دوری