محمدحسین توتونچیان ، اخبار موسیقی ، اخبار موسیقی ایران ، واوموزیک ، vavmusic

پول بلیت کنسرت های لغو شده چه شد؟

12 اسفند 1398 11:06 ق.ظ ایران

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هفته قبل سوم اسفند ماه در اطلاعیه ای از لغو تمامی برنامه های هنری کشور تا پایان هفته خبر داد؛ تصمیمی که لغو کنسرت ها را هم در پی داشت. علت این تصمیم توجه به توصیه های اکید بهداشتی در مورد بیماری واگیردار کرونا اعلام و تداوم این وضعیت مشروط به بررسی مجدد شرایط و اخذ نظر مراجع ذی صلاح عنوان شد.

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک ،اما در پی لغو شدن کنسرت ها به مدت دو هفته گویا هنوز پول بلیط ها بطور کامل به حساب مردم واریز نشده که نارضایتی هایی در این زمینه بوجود آورده است.

 

 

در همین راستا سایت فروش بلیت ذکر کرد که کلیه کنسرت ها تا آخر هفته لغو شده است، ولی در ادامه اعلام شد که تعطیلی کنسرت ها تا ۱۶ اسفند ماه ادامه خواهد داشت و مبالغ خریداران با توجه به محدودیت بانک ها و درگاه های اینترنتی حداکثر تا دو هفته از طرف درگاهی که خرید نموده اند بازگردانده خواهد شد.

حال با ابراز نارضایتی هایی مبتنی بر محقق نشدن این وعده، محمدحسین توتونچیان- مدیر سامانه فروش بلیت ایران کنسرت-ذکر کرد:با معاون شرکت بانکی مربوطه تماس گرفتم و از او سؤال کردم که چرا پول مردم را پس نمی دهند؟ به او گفتم که اسناد من نشان می دهد در چهارم اسفند، ۲۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و هشتم اسفند ماه نیز ۵۶ میلیارد ریال به حساب آنها پول واریز کرده ام. آن ها از پولی که در چهار اسفند به حسابشان واریز کرده ام نصفش را هم به حساب مردم واریز نکرده اند و از پولی که هشتم ریخته ام یک ریالش را هم به حساب مردم نریخته اند.

او افزود :پرسیدم که به چه دلیلی پول را از ما می گیرند و به مردم پس نمی دهند؟ مردم به تمام خواننده هایی که کنسرت داشته اند پیام داده و سؤال نموده اند که به چه دلیل پول آن ها را پس نمی دهند؟ خواننده ها نیز به من زنگ می زنند و سوال می کنند که چرا پول مردم را پس نمی دهیم؟! گرچه که ما پول را به بانک داده ایم ولی هنوز به حساب مردم واریز نشده است. خواننده ها نیز از من خواستند تا این مطلب را خبری کنیم.

توتونچیان گفت که شرکت متبوعش با درگاه پرداخت دو بانک کار می کند که یکی از بانک ها کلیه مبالغ را به خریداران پرداخت کرده است.

وی در توجیه درگاه بانک ديگر، جواب داد:هیچ، می گویند که شبکه شتاب مشکل دارد، محدودیت دارند، پول آژانس های مسافرتی را هم باید بدهند و غیره، ولی به من اطلاع داده شده که چون بلیط های هواپیما گران تر است، در اولویت کاری آن ها قرار دارد. گرچه که قيمت یک بلیت هواپیما بعضا بین ۱۰ تا ۲۰ میلیون است ولی یک عدد بلیت کنسرت ۱۰۰ هزار تومان است؛ بنابراین تعداد افرادی که به ما زنگ می زنند و اعتراض می کنند، چندین برابر آژانس های هواپیمایی است.

امین بانی هوای دوری