پویان عطایی ، اخبار موسیقی ،اخبار موسیقی ایران، واوموزیک،vavmusic

پویان عطایی: کنسرت آنلاین گروه نواساز اصلاً رضایت‌بخش نبود

20 مهر 1399 10:40 ق.ظ ایران

آهنگساز و نوازنده سنتور می‌گوید یک قطعه جدید روی شعر استاد سایه آماده کرده‌ که به‌صورت ارکستر زهی تنظیم شده است.

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک ، پویان عطایی آهنگساز و نوازنده سنتور درباره فعالیت این روزهای خود به خبرنگار هنرآنلاین گفت: علاوه ‌بر تدریس موسیقی به‌صورت آنلاین در دانشگاه و آموزشگاه، مشغول آهنگسازی نیز هستم.

این نوازنده ادامه داد: یک قطعه جدید روی شعر استاد سایه آماده کرده‌ایم که به‌صورت ارکستر زهی تنظیم شده است و به‌زودی منتشر می‌شود. ضمن این که یک سال و نیم گذشته یک آلبوم تک‌نوازی منتشر کردم و الآن به فکر این هستم تا یک آلبوم تک‌نوازی یا دونوازی دیگر با آقای علی‌اصغر عربشاهی کار کنم.

وی که عضو گروه موسیقی نواساز است، با اشاره به این که گروه در حال تمرین برای اجرای کنسرت است، درباره گروه‌ خود عنوان کرد: گروه ما متشکل از پنج نوازنده ازجمله خودم، کریم قربانی، میثم مروستی، علیرضا دریایی، علی‌اصغر عربشاهی، زکریا یوسفی و خوانندگی الیاس طغیانی است.

این نوازنده سنتور اظهار داشت: تا دو هفته پیش کلاس‌ها را به‌صورت حضوری برگزار می‌کردم ولی با بدتر شدن اوضاع کرونا مجبور شدم شیوه آموزش آنلاین را انتخاب کنم. هنرجویان آموزشگاه نسبت به سال گذشته نصف شده‌اند. به نظرم آموزش موسیقی به‌صورت آنلاین روی بعضی از افراد تأثیر خوبی داشته ولی روی برخی دیگر مؤثر نبوده است. ابتدا نسبت به این شیوه آموزش موضع داشتم و این کار را انجام نمی‌دادم ولی در ادامه وقتی آموزش آنلاین را تجربه کردم، به نظرم تجربه جالبی بود.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا قصد ندارید کنسرت آنلاین برگزار کنید، توضیح داد: ما در گروه نواساز دو ماه پیش کنسرت آنلاین برگزار کردیم ولی اصلاً رضایت‌بخش نبود و بچه‌ها اذیت شدند. جو کنسرت آنلاین جو خوبی نیست.

امین بانی هوای دوری