حسین علیزاده ،هوشنگ ظریف ،اخبار موسیقی ،اخبار موسیقی ایران،واوموزیک،vavmusic

پیام ویدیویی حسین علیزاده در بزرگداشت زنده یاد استاد ظریف

31 فروردین 1399 11:17 ق.ظ ایران

صحبت های استاد حسین علیزاده در مراسم یادبود زنده یاد هوشنگ ظریف، در قالب یک ویدیو در صفحه رسمی اینستاگرام این استاد فقید به اشتراک گذاشته شد.

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک ، پسین گاه گذشته، 29 فروردین ماه 1399 طبق وعده داده شده، آیین بزرگداشت زنده یاد استاد هوشنگ ظریف همزمان با چهلمین روز درگذشت ایشان در صفحه اینستاگرام برگزار شد که موسیقی دانان پیشکسوت کشورمان از جمله اساتید فرهاد فخرالدینی، شهرام صارمی، حمید متبسم و… در این دورهمیِ مجازی یا به صورت زنده و یا در قالب ویدئو و صداهایی پیش تر ضبط شده یاد و خاطره عزیز استاد ظریف را گرامی داشته و با وجود نقایصی که در پخش این مراسم رخ داد تماشای این مراسم خالی از لطف نبود.

در میان هنرمندان عرصه موسیقی کشورمان حسین علیزاده نیز به یاد استاد ظریف سخنانی ایراد کرد.

او گفت: «در دوران جوانی همواره از ایام عید با عنوان ایام دوری از ظریف یاد می‌کنیم که هر سال عید بدون اطلاع استاد در خانه ایشان می‌رفتیم تا استاد را از دور ببینیم. امسال نوروز هم یاد استاد در دل من زنده شد.

ظریف با خاطراتش در ذهن من زنده است و فقدانش برای من فقط یک خواب تلخ بیش نیست. اکنون بعد از ۵۰ سال لحظه لحظه شاگر ظریف بودن را در خاطر دارم و همیشه برای من این سوال مطرح است که ظریف چگونه انسانی بود که هرگز یاد و عشق و خاطره اش از ذهن شاگردانش محو نمی‌شود. شاگردان ظریف از او عشق آموختند چون کودکی که عشق را از والدینش ناخواسته احساس می‌کند. این عزیزان بعد از فقدان برای ما همیشگی می شوند و حضورشان در دل ما دائم است. ظریف معنای کامل عشق بود.»

امین بانی هوای دوری