دانلود آهنگ جدید

کدام خواننده هنگام تیراندازی لاس وگاس روی صحنه بود؟

13 مهر 1396 3:04 ق.ظ جهان

فاجعه‌ لاس‌ وگاس در بستر جشن سالانه سپاسگزاری رخ داد و هنگام این حمله خواننده‌ای از سبک کانتری مشغول اجرای برنامه بود.

به گزارش صفحه اخبار موسیقی واوموزیک هاروست یک جشن سالانه سپاسگزاری است که زمان برداشت اصلی محصول در یک ناحیه معین برگزار می شود.

این جشنواره با توجه به تفاوت‌های معین در اقلیم و شرایط آب و هوایی و میزان برداشت محصول در نواحی مختلف، در بازه‌های زمانی متفاوت در محل‌های متفاوتی به صورت همه ساله برگزار می‌ شود.

در ایالات متحده آمریکا کلیساهای زیادی محصولات و مواد غذایی را از باغ و زمین‌های کشاورزی خود برای جشن گرفتن این روز اهدا می‌کنند.

این روز به صورت جهانی در تاریخ چهارمین پنج شنبه ماه نوامبر تعطیل است. در این فستیوال همچنین اجراهای موسیقی آمریکایی سبک کانتری نیز اجرا می‌شود.

در نودویکمین جشنواره هاروست تراژدی دلخراش لاس‌ وگاس به وجود آمد که باعث کشته شدن افراد زیادی شد.

 

یکشنبه یکم اکتبر سال 2017 مردی مسلح از روی یک محل مرتفع واقع در هتلی در نزدیکی محل برگزاری یکی از جشن‌های هاروست، به طرز مرگبار و سریعی شروع به تیر اندازی به سمت افراد واقع در محل برگزاری فستیوال کرد که تعداد 59 نفر را به قتل رساند و همچنین 527 نفر را زخمی کرد. این حادثه دردناک بیشترین آمار کشته‌شده در تاریخ امریکا طی حمله‌های مسلحانه را داشته است.

لحظاتی قبل از حمله‌ این فرد مسلح، خواننده سبک کانتری «جیسون الدین» در حال اجرا بوده است که با شنیده شدن صدای تیر اندازی اجرای خود را متوقف می‌کند و در همان لحظه کشتار شروع می‌شود و افراد حاضر در کنسرت شروع به فریاد زدن و گریختن برای یافتن پناهگاه می‌کنند.

پلیس محلی لاس وگاس جنازه فرد عامل تیراندازی که با عنوان استفن پدوک معرفی شده است را در اتاق هتلی که در آن مستقر بوده است پیدا کرد.

طبق گفته اف بی آی، هیچ گونه شاهدی بنابراین که «پدوک» هرگونه وابستگی به یک سازمان تروریستی داشته باشد وجود ندارد.

بنا بر گزارش پلیس محلی لاس وگاس، اسلحه خانه‌ای در اتاق فرد مضرب یافت شده است که تقریبا تعداد 23 اسلحه گرم شامل اسلحه دستی در آنجا بوده است.

تعدادی از اسلحه‌ها نیز مجهز به گسترده دید بالایی بوده‌اند و این فرد از اسلحه های چندگانه در حمله استفاده کرده است.

همچنین این فرد در یک بازه زمانی تقریبا 10 چمدان با خود به هتل برده است و جریان تیراندازی را از اتاق بخش نگهبانی انجام داده است.

علاوه بر اسلحه‌هایی که در هتل پیدا شده اند پلیس تعداد 19 اسلحه گرم و همچنین مواد منفجره و چندین هزار ردیف از مهمات در خانه فرد مضرب پیدا کرده است.

امین بانی هوای دوری