رضا یزدانی ، اخبار موسیقی ،اخبار موسیقی ایران ،واوموزیک،کریستف رضاعی

کریستف رضاعی و رضا یزدانی تندیس داران بیستمین جشن حافظ

26 مرداد 1399 7:53 ق.ظ ایران

شامگاه گذشته، بیستمین جشن خصوصی سینما و تلویزیون در جمعی محدود و تعداد اندکی از حضار در مقایسه با سال های پیش برگزار شد و کریستف رضاعی و رضا یزدانی در بخش های موسیقی فیلم و ترانه تندیس این جشن را از ان خود کردند.

شامگاه گذشته، بیستمین جشن خصوصی سینما و تلویزیون در جمعی محدود و تعداد اندکی از حضار در مقایسه با سال های پیش برگزار شد.

 

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک ، بیستمین دوره از جشن دنیای تصویر (جشن حافظ) با معرفی برگزیدگان خود در بخش های مختلف تلویزیون و سینما، اهدای تندیس، سخنرانی های کوتاه برگزیدگان و… خاتمه یافت.

از میان نامزدهای معرفی شده در خبرهای پیشین این رویداد هنری، تندیس حافظ بهترین موسیقی متن اهدا به کریستف رضاعی برای «آخرین داستان» اهدا شد.

رضاعی از میان دیگر کاندیداهای زیر جایزه جشن حافظ را از آن خود کرد:

بی‌وزنی (پیام آزادی)، درخونگاه (فرزین قره‌گوزلو)، سرخپوست (رامین کوشا)، شبی که ماه کامل شد (مسعود سخاوت‌دوست) و ماجرای نیمروز ۲: رد خون (حبیب خزایی‌فر).

این آهنگساز شناخته شده پس از دریافت تندیس گفت: «خوشحالم که در اینجا هستم و این جایزه را دریافت می‌کنم. از داوران ممنونم که این موسیقی را دیدند و شنیدند. از کسانی که در این کار طولانی حضور داشتند تشکر می‌کنم. می‌خواهم این جایزه را با آنها تقسیم می‌کنم.‌»

همچنین تندیس حافظ برای بهترین خوانندگی تیتراژ به رضا یزدانی برای «از یاد رفته» تعلق گرفت که دیگر نامزدهای این بخش نیز آخرین داستان (شهرام ناظری)، قطعه «آخرین داستان» (آهنگساز: فرید الهامی)، برادر جان (سالار عقیلی)، قطعه «برادر جان» (ترانه‌سرا: حسین غیاثی‌، آهنگساز: فرید سعادتمند)، سرکوب (علیرضا قربانی)، قطعه «سرکوب» (شعر: هوشنگ ابتهاج، آهنگساز: آرش گوران)، نهنگ آبی (سیروان خسروی و کاوه یغمایی)، قطعه «جای من نیستی» (ترانه‌سرا: زانیار خسروی و هادی زینتی‌، آهنگساز: زانیار و سیروان خسروی‌) و مانکن (فرزاد فرزین)، قطعه «مانکن» (ترانه‌سرا و آهنگساز: فرزاد فرزین) بوده اند.

رضا یزدانی نیز روبروی میکروفون قرار گرفته و گفت: «خوشحالم که برای چهارمین بار این تندیس با ارزش را دریافت می‌کنم. از داوران تشکر می‌کنم، ده سال پیش سومین حافظ را گرفتم و فکر می‌کردم دیگر نمی‌گیرم، چون ده سالی بود که کاندیدا می‌شدم و نمی‌گرفتم. خوشحالم که چهارمین تندیس را دریافت می‌کنم.»

شایان ذکر است که جشن حافظ، بیستمین دوره خود را شامگاه ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ در محوطه روباز عمارت «دانیال» در گرم دره کرج برگزار شد.

امین بانی هوای دوری