nbc اخبار موسیقی

کشف بهترین استعداد های موسیقی و آهنگسازی در شبکه NBC آمریکا

24 مهر 1397 7:18 ق.ظ جهان

شبکه NBC که یک شبکه تلویزیونی و رادیویی است، یکی از قدیمی ترین شبکه های پخش برنامه در آمریکا نیز می باشد.این شبکه درصدد برگزاری یک مسابقه موسیقی به منظور کشف بهترین استعداد های آهنگسازان است.

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک شبکه NBC تاکنون ۱۱ قسمت از این مسابقه را برای فصل اول در نظر گرفته است که در هر قسمت پنج آهنگساز می توانند اثر خود را مقابل سه تهیه کننده موسیقی و یک خواننده بزرگ که هر هفته مهمان این برنامه می باشد، اجرا کنند.
این تیم برای سنجش آهنگسازان مواردی همچون متن آهنگ، تنظیم و ملودی را در نظر گرفته اند که بر اساس آن، خواننده آن هفته سه آهنگساز را برای راه یابی به مرحله بالاتر انتخاب می کند.

اخبار موسیقی حاکی از آن است که پس از راه یافتن به مرحله بعد هر کدام از این سه آهنگساز بر اساس نوع اثر خود، تحت رهبری یک تهیه کننده قرار می گیرند.با کمک این تهیه کنندگان، اثر آهنگسازان بهبود یافته و کامل می شود. در آخر که یک نفر به عنوان برنده مسابقه انتخاب شد، آهنگ وی به صورت حرفه ای ضبط می شود.
«مردیت اهر» رییس بخش تلویزیونی یونیورسال که شبکه NBC نیز زیر مجموعه آن می باشد، درباره کشف این استعداد های جدید اینگونه توضیح داد که آهنگسازان، موسیقی را شکل می دهند و داستان های هر نسل را بیان می کنند.
وی همچنین اضافه کرد که songland منبع الهام بخشی برای علاقه مندان به موسیقی خواهد بود و سپاسگزاری ما را از آهنگ های مورد علاقه خود بیشتر می کند.

امین بانی هوای دوری