کنسرت اشکان خطیبی برگزار می‌شود

10 آذر 1395 7:19 ق.ظ ایران

کنسرت “اشکان خطیبی” با موضوعیت تاثیر موسیقى راک بر طراحى و ایده پردازى برگزار می‌شود.

 

خواننده آلبوم “ترافیک” با تجربه‌ای جدید و شمایلی جالب در کنسرتی تحت عنوان rock the pen(راک د پن) یا قلم را بچرخان، روی صحنه می‌رود. این اجرا به عنوان افتتاحیه ى دوره‌ى سوم شب شنبه هادر نظر گرفته شده است.

اشکان خطیبی که پیش از این نیز با حضور به عنوان خواننده در آلبوم “ترافیک” و برخی موسیقی نمایش‌ها از قبیل “در روزهای آخر اسفند…” و… توانسته قابلیت‌های خود در عرصه موسیقی را به نمایش بگذارد، این بار در یک کنسرت پر ایده، قرار است با اجراى آثارى از رولینگ استونز، پینک فلوید، بیتلز، دورز، جانى کش و…، “تاثیر موسیقى راک بر طراحى و ایده پردازى” را روی صحنه ببرد.

اشکان آبرون (کیبورد)، نیما رمضان (گیتار الکتریک)، آرش سعیدی (گیتار بیس)، سروش عدل (گیتار الکتریک و اکوستیک)و بردیا امیری (درامز) اعضای گروه برای این اجرا هستند که در کنار اشکان خطیبی (خواننده) به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

سهیل دانش اشراقى به عنوان طراح دیجیتال پینتینگ در طول اجرا طراحى و ایده پردازى خواهد کرد.

این اجرا تنها در 20 آذر 95 در دو سانس ساعت 18 و 20 در سالن “تئاتر مستقل تهران” (به آدرس: ضلع شرقی چهارراه ولیعصر، خیابان رازی، نبش کوچه زند وکیل، پلاک ٥٠) روی صحنه خواهد رفت.

جزئیات این کنسرت به همراه گزارش‌ها و گفتگوهایی با اشکان خطیبی و اعضای گروه، تیزرها و ویدئوهایی از تمرین گروه در روزهای آینده منتشر خواهد شد.

امین بانی هوای دوری