حجت اشرف‌زاده ، اخبار موسیقی ، اخبار موسیقی ایران ،واوموزیک vavmusic

کنسرت حجت اشرف زاده به مادران ایرانی تقدیم شد

27 بهمن 1398 9:10 ق.ظ ایران

در سومین شب از جشنواره موسیقی فجر و در نوبت دوم اجراهای تالار وحدت، حجت اشرف زاده در شامگاه جمعه ۲۵ بهمن ماه در ساعت ۲۱/۳۰ با گروه خود بنام ماهیما عاشقانه های خود را تقدیم هواداران کرد که برای شنیدن صدای هنرمند مورد علاقه خود تمام صندلی های تالار وحدت را اشغال کرده بودند.

 

 

 

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک این هنرمند در ابتدای کنسرتش خطاب به جمعیت گفت:در تالار وحدت جایی که بسیاری از بزرگان موسیقی ایران در آن هنرنمایی کردند کار ساده ای نیست. و امشب من این افتخار را دارم که در این سالن برای شما هنرنمایی میکنم و خوشحالم که این افتخار در شبی نصیب من شده که معطر به عطر وجود نازنین مادران است و احرای من در شبی برگزار میشود که در آستانه روز مادر هستیم و من این اجرا را تقدیم مادران عزیز میهنم میکنم.

و خوشحالم در این شب عاشقانه هایم برای مردمی میخوانم که عاشقشان هستم. وی در ادامه از حضور محمد علی بهمنی ترانه سرای معاصر در سالن خبر داد که باعث تشویق ممتد این ترانه سرا توسط حاضران در سالن شد.

«نوایی نوایی» از ملودی‌های محلی منطقه خراسان، «ماه و ماهی» با شعر علیرضا بدیع، آهنگسازی آرش بیات، «مرغ شب»، «پرسون پرسون»، «عزیز بنشین کنارم»، «بیا تاگل برافشانیم» با تنظیم مجید مظاهری، «دلتنگ»، «عشق آمد» با شعر علیرضا بدیع و آهنگسازی امیر بیات، «یاد یار» با شعر علیرضا بدیع و آهنگسازی امیرو آرش بیات، «ای در دلم نشسته» با شعر مولانا و آهنگسازی حجت اشرف زاده آثاری بودند که در این کنسرت پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

حجت اشرف‌زاده خواننده، آرش جامع نوازنده ویولن، مجید مظاهری نوازنده کمانچه، حسن ملکی نوازنده گیتار، غلامحسین نخشبی نوازنده کیبورد و آکاردئون، حمید علی‌اکبر زاده نوازنده پیانو، ایمان مهریاری نوازنده پرکاشن، رضا بنایی نیا نوازنده درامز، ایمان رضایی نوازنده گیتار بیس، فرزاد نصیری و فرزاد ادهمی نوازندگان گیتار، داود اریکه نوازنده فلوت و ساکسیفون، محمد حسین غریبی نوازنده ویولنسل، علی لربودنیا نوازنده ساکسیفون و کلارینت، آرا یادگار فرد نوازنده گیتار نوازندگان گروه «ماهیما» را تشکیل می‌دادند.

امین بانی هوای دوری