کنسرت محمدرضا عیوضی پس از ۱۵ سال برگزار شد

11 شهریور 1396 2:23 ب.ظ ایران

کنسرت محمدرضا عیوضی پس از حدود پانزده سال به میزبانی برج آزادی تهران برگزار شد.

به گزارش صفحه اخبار موسیقی واوموزیک ، کنسرت محمدرضا عیوضی دهم شهریور بعد از پانزده سال در مجموعه برج آزادی تهران برگزار و او قطعاتی از آلبوم جدید خود به نام «حس خوب» را اجرا کرد.

در ابتدای این برنامه محمدرضا عیوضی به تنهایی روی صحنه آمد و قطعه آذری «آیریلیق» را اجرا کرد که با تشویق هوادارانش روبه رو شد. وی این اجرا را به مادرش که البته نتوانسته بود در کنسرت حاضر شود تقدیم کرد.

در ادامه قطعاتی همچون حس خوب، عشق تنها شد، نگاه تو ازم نگیر، یک روز برفی، یکی هست، چار دیواری، نوازش و… اجرا شدند.

وی در ادامه گفت: امشب در کنار هنرمندی هستیم که در «روزگار جوانی» جوان بود ولی امروز پدر شده است. سپس کیهان ملکی را معرفی و قطعه روزگار جوانی را اجرا کرد.

در این کنسرت همچنین مرجانه گلچین، شهره سلطانی، هومن جوادی، علی عبدالمالکی، رامین ناصرنصیر، فواد الهی قمشه ای، سمیرا حسینی و گرشا قباد نیز حضور داشتند.

علیرضا شمس اسکندری رهبر گروه، تنظیم کننده قطعات و نوازنده گیتار آکوستیک و الکتریک، علی باغفر نوازنده درامز، یاسر ساکی مهر نوازنده کیبورد و پیانو، علیرضا میرآقا نوازنده ترومپت، کیوان آشتیان پورنوازنده گیتار الکتریک و اسپانیش، یاور قندچی نوازنده گیتار آکوستیک، علی پهلوانی نوازنده گیتار باس، علیرضا خسروی نوازنده پرکاشن، آرش جامع نوازنده ویولن، کوشا صرافی گوهر نوازنده ویولن، پگاه عبدالله زاده نوازنده ویولا، بیتا قاسمی نوازنده ویولنسل، امین جعفرزاده، سارا همتی، نسترن قاضیانی، امید تاج دوست و آرزو فتحی همخوانان نیز به عنوان گروه ارکستر «رنگین کمون» در کنار محمدرضا عیوضی بودند.

امین بانی هوای دوری