مانی مزکی ،اخبار موسیقی،اخبار موسیقی ایران،واوموزیک،vavmusic

گروه بمرانی آلبوم “احتمالاً قهرمانی در کار نیست” را منتشر می‌کند

24 خرداد 1399 11:51 ق.ظ ایران

مانی مزکی سرپرست گروه بمرانی می‌گوید تغییر رویه گروه در آلبوم جدید امکان دارد روی طرفداران تأثیرگذار باشد

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک ، مانی مزکی نوازنده سازدهنی و سرپرست گروه بمرانی درباره آخرین فعالیت‌های این گروه به خبرنگار هنرآنلاین گفت: ما از سال گذشته یک آلبوم آماده انتشار داریم که همه کارهای آن انجام شده و ممکن است در دو یا سه هفته آینده منتشر شود.

او عنوان کرد: این آلبوم شامل 12 قطعه است که سه قطعه آن به نام‌های “خارجی”، “حالات درونی” و “پاییز” قبلاً منتشر شدند. اسم آلبوم “احتمالاً قهرمانی در کار نیست” است. ما در این آلبوم یک قطعه با همین نام داریم.

سرپرست گروه بمرانی با اشاره به این که سبک و سیاق این آلبوم با آثار قبلی گروه متفاوت است، اظهار داشت: با توجه به بازخوردهایی هم که از دوستان نزدیک می‌شنویم فکر می‌کنیم این آلبوم با آثار قبلی خودمان فرق دارد. این تغییر رویه ممکن است که روی طرفداران تأثیرگذار باشد، اما چیزی که برای ما همیشه اهمیت داشته این بوده که چیزهای جدید را تجربه کنیم. اصولاً همه آلبوم‌های ما با آلبوم‌های دیگر خودمان تفاوت دارد. ما معمولاً به این فکر نمی‌کنیم که کاری انجام بدهیم تا آدم‌ها دوست داشته باشند یا طرفدارانمان ناراحت نشوند.

مزکی در رابطه با بازگشایی سالن‌های کنسرت موسیقی با 50 درصد ظرفیت از اول تیرماه بیان کرد: هنوز نمی‌دانم که این اتفاق خواهد افتاد یا نه. اطلاعات زیادی هم از این قانون ندارم و به همین خاطر ترجیح می‌دهم فعلاً در خانه بمانم. فعلاً هیچ‌کس خبر ندارد که چه اتفاقی می‌افتد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا گروه بمرانی با این شرایط حاضر است کنسرت برگزار کند، توضیح داد: شاید زود باشد که من از همین الآن بگویم کنسرت برگزار نمی‌کنیم. ابتدا باید کنسرت‌ها شروع شوند تا ببینیم شرایط چطور پیش می‌رود. ما از شهریورماه سال گذشته تا الآن، نزدیک 9 ماه است که هیچ درآمدی از کنسرت‌ها نداشته‌ایم. گرچه دلمان می‌خواهد مثل دیگر اصناف کار کنیم، اما اگر برگزاری کنسرت با این شرایط خطر داشته باشد ترجیح می‌دهیم فعلاً کنسرت برگزار نکنیم.

امین بانی هوای دوری