رولینگ استونز ، اخبار موسیقی ،اخبار موسیقی جهان ،واوموزیک، vavmusic

گروه «رولینگ استونز» ترامپ را تهدید به شکایت کرد

9 تیر 1399 11:24 ق.ظ جهان

گروه موسیقی «رولینگ استونز» ترامپ را تهدید کردند اگر دوباره از آهنگ‌هایشان در تبلیغاتش استفاده کند، از او شکایت خواهند کرد.

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک ،‌ دونالد ترامپ هفته گذشته در تبلیغات انتخاباتی‌اش از آهنگ «همیشه آنچه می‌خواهید، نمی‌شود» استفاده کرده بود. او آهنگ‌های گروه «رولینگ‌ استونز» را در کارزار انتخابات سال ۲۰۱۶ نیز به کار گرفته بود و در همان زمان این گروه در توییتی نوشت: «رولینگ استونز، دونالد ترامپ را تایید نمی‌کند.»

حالا استفاده‌ی دوباره از این آهنگ سبب شد تا تیم حقوقی این گروه، رییس‌جمهور امریکا را تهدید کنند که در صورت استفاده‌ی دوباره از آهنگ‌های این گروه، به دادگاه شکایت می‌برند. این تیم در بیانیه‌ای اعلام کرد: «برای جلوگیری از استفاده غیرمجاز از موسیقی آنها با سازمان حقوق اجرای موسیقی (بی ام آی ) همکاری می‌کند.»

بی ام آی نیز از جانب این گروه به کمپین ترامپ اطلاع داده که استفاده از آهنگ‌های آنها بدون اجازه منجر به اقدام قانونی خواهد شد.

استفاده ترامپ از آهنگ‌های این گروه پرطرفدار برخی را به اشتباه انداخته بود. همین سبب شد که آن‌ها رسما اعلام کنند: «ما از دونالد ترامپ حمایت نمی‌کنیم.»

امین بانی هوای دوری