عذر خواهی همسر بهنام صفوی از آقای صمد پور و سایر هنرمندانواو موزیک , رسانه پخش موسیقی آنلاین

  • 4,642 نگاه
  • 0 دیدگاه

همسر بهنام صفوی که پس از مرگ بهنام صفوی خواننده پاپ کشورمان عهده دار پیج این هنرمند شده است از آقای صمد پور و سایر هنرمندان به دلیل ایجاد سوتفاهمی که در ادامه به آن اشاره خواهد شد عذر خواهی کرد و از هنرمندانی که در حمایت از فرزند ایشان کوشیدن تقدیر و تشکر به عمل آورد

ولی عذر خواهی خود را این گونه بیان کرد

سلام و عرض ادب خدمت دوستان و هواداران عزيز بهنام
با آرزوي سلامتي براي همه عزيزان، چند روزي است موضوعي در فضاي مجازي مطرح شده كه دوستان زيادي را متاثر كرده است. بيش از هفت ماه از عروج بهنام نگذشته و داغ نبود او هر روز سنگينتر ميشود . بنده و خانواده فكر نمي كرديم كه اينگونه از ايشان ياد شود.
جناب صمد پور دوست و برادر عزيز ، شما چند ماه قبل از فوت بهنام در شرايط بسيار بد و نا متعادلي كه من داشتم و با اطلاع پزشكان معالجش مي دانستم كه اوآخرين روز هاي زندگيش را مي گذراند آمديد و با نيت خير موضوع كمپين حمايت از بهنام را عنوان كرديد و بنده هم پذيرفتم و اين در شرايطي بود كه دوستان هنرمند بهنام هميشه در ملاقات هايي كه با بهنام داشتند براي هرگونه كمك اعلام آمادگي كرده بودند. ببينيد بنده قبلا بابت اين كار از شما و هنرمنداني كه آمادگي خود را براي اجراي كنسرت حمايت از فرزندم اعلام كرده بودند تشكر و قدر داني كردم.
واقعيت اين است كه بعد از اينكه موضوع كمپين رسانه اي شد ، دوستان نزديك مرحوم از من گله مند شدند كه اگر نياز به حمايتي بود چرا با آنها مطرح نكرده ام و اين گله دوستان هم به حق بود . به هر حال هر دو طرف نيت خوب و خير داشتيد و در اين ميان اين تصميم من بود كه علي رغم توافق با جنابعالي ، تصميم گرفتم كه دوستان بهنام ، آقايان خسروي و رمضان اين كار را پيش ببرند. اگر تقصيري هست قطعا بعهده بنده است و من مجددا از شما و ساير هنرمندان عذر خواهي مي كنم.
دوستان زيادي در هنگامه سخت وضعيت بهنام مرتبا به ديدارش مي آمدند كه براي من و مادر فرسوده اش مايه اميد بود و من و خانواده واقعا مديون لطف و عنايت آنها هستيم. آقايان : برادران خسروي ، مهدي فردي ، يحيي مشايخي، غلامرضا صادقي ، دكتر جبار زاده, اميريل ارجمند، شهاب رمضان، رضا فواديان، مهدي قنواتي ، عادل شمسايي، دانيال طهماسبي، نريمان پازوكي و عزيزان بسياري كه من نام آنها را به خاطر ندارم.
جناب صمد پور آخرين سفر بهنام در شرايط سختي كه نيم بدنش تقريبا از كار افتاده بود با همت و خواست سيروان عزيز علي رغم همه سختي هايي كه داشت انجام شد .و بنده تا نفس مي كشم مديون لطف ايشان هستم.
در خاتمه از همگان دعوت مي كنم از اين مجادلات صرف نظر كنيد ،كه اين عمر كوتاه ارزش اين گونه برخورد ها را ندارد و مجددا همه قصور را بنده پذيرفته و عذر خواهي مي كنم.
روزگار ناموافق مردم نا سازگار/ گه زدست چرخ نالم گه زدست روزگار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *