واکنش علی بحرینی به مهاجرت مهناز افشارواو موزیک , رسانه پخش موسیقی آنلاین

  • 9,809 نگاه
  • 1 دیدگاه

پس از خبر مهاجرت مهناز افشار بسیاری از سلبریتی ها به این موضوع واکنش نشان دادند که علی بحرینی نیز یکی از آن ها بوده است

واکنش علی بحرینی به مهاجرت مهناز افشار

تصویر مهناز افشار با پوشش و آرایشی که در این‌عکس و عکس‌هایی از این‌دست می‌بینید، در حافظه من ثبت شده؛ نه خیلی این‌طرف‌تر و نه خیلی آن‌طرف‌تر! تغییر باوری که از او در ذهنم نقش بسته، غیرممکن نیست اما به سال‌ها زمان احتیاج دارد.

دوری او از ایران برایم قابل‌توجه است، البته فقط به یک‌دلیل: سینمای ما برای مدتی نامشخص و شایدهم برای همیشه یکی از بازیگران مهمش را از دست داد. حتی اگر توان بازیگری او را هم انکار کنیم، نمی‌توانیم جایگاهش را در سینما نادیده بگیریم. گرچه جدایی از آنهایی که مولف نیستند و سهمشان در ایجاد “تفکر” برجسته نیست، کار چندان دشواری نخواهد بود.

سینمای ایران در دهه‌های اخیر افرادی به‌مراتب مهم‌تر از مهناز افشار را از دست داده و همچنان روی پای خودش ایستاده است. یکی‌از این‌چهره‌ها که به‌نظرم دوری‌اش از سینمای ما، تکان‌دهنده بود کسی نیست جز پرویز صیاد.

درباره جدایی مهناز افشار از سینمای ایران، تحلیل اعتقادی یا سیاسی نخواهم نوشت چون برای ارائه چنین تحلیل‌هایی ناگزیرم به حریم خصوصی او وارد شوم و به این‌کار علاقه‌ای ندارم؛ نه درباره مهناز افشار، نه درباره الهام چرخنده و نه درباره هیچ‌انسان دیگری!

شنبه، دوم آذر سال نود و هشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. تصویر پروفایل بهرام گفت:

    آقای بحرینی شما فکر میکینی پخی هستی که بخودت اجازه میدی بیای در مورد کس دیگه اظهار نظر بکنی بتو چه تو اگه خیلی مردی برو حواست به خواهر و مادر خودت باشه بتو چه که کی چی پوشیده یا چکار میکنه هنوز این گوه خوری بین مسلمونای ایران برقراره خجالت بکشید از خودتون آبروی دین رو بخاطر بزبان افتادن خودتون خراب نکید.